Thursday 10 January 2008

За хората

Последните дни преминаха в системни събирания и купони... Дори забелязах, че съм направила баси маратона от купони през ден...:Д Но както и да е... явно имах нужда от всичко това, за да се замисля върху определени неша. Явно просто съм имала нужда да се събирам с хора различни от обичайната ми среда. Анализирайки толкова различни по начин на живот и лайфстайл се обедих, че човек просто трябва да е адски предпазлив и проницателен дори и сред познати...
Ше ми се да отбележа обаче едно- зашо някои хора, обичат толкова да играят роли, че в един момент забравят каквви са в действителност. Едно искам да е ясно - просто непонасям някои да се опитва да ми бърка под кожата с подобни номерца. Дори и да съм имала някакъв интерес, той моментално изчезва шом се сблъска с качествая като ДВУЛИЧНОСТ и СТРАХЛИВОСТ в незнанието какво точно иска дадения човек.

No comments: