Thursday 3 January 2008

Happy new leap-year of the rat!

Настъпи новата година, изпълнена с много надежди и очаквания. По китайския калндар това е годината на знака, под който съм родена - плъха. Това ми дава надежди за много силна година, изпълнена с възход и много положителни промени в живота ми.
Посрешнах я с куп непознати на една вила в Мало Бучино, но може би се оказа и по-добрия вариант за мен. Стигнахме на вилата едва 5 минути преди 12ч. и още не се бяхме опомнили и вече държахме чашите за наздравица...
В началото ми беше трудно да се отпусна сред толкова много непознати, но всеобщото настроение, готината музика и алкохола си казаха думата. Хората наистина знаеха как да се забавляват ( е поне тези, с които аз бях отишла) та ме повлякоха и мен шоуто. Оказа се, че човек понякога може да си прекара много готино с непознати, отколкото с познати, които предпочитат да си прекарат мирно и тихо у къщи.
В крайна сметка годината започна с положителни емоции и приятни изненади... дано да продължи така...

No comments: