Thursday 17 April 2008

Нощ на езерото (Welcome home)

Ето на това му се вика да се събудиш плувнал!
Та прибирам си се аз снощи от готино прекарване на бирица и приятели и гледам малко езерце у банята. Ммм, ще потренираме малко нощно гребане преди лягане, че нали било полезно да се спортува, хъх. Пускаме си музичка след кратката тренировка и вееч сме в хоризонтал, приятно уморени заспиваме блажено в топлото легло. След няколко приятно успокоителни парчета на DeVision идват по-тревойно и мрачно звучащите Autumn Tears, примесени с 4=5 гласна хорална мелодия от падащи дъждовни капки. Будя се в вълшебната мелодия с леко тревожно усещане и разбирам, че навън отдавна е спряло да вали. Ставам бавно от леглото в полумрака и осъзнавам, че всъщност дъждовните капки са над мен, а аз съм посредата на едно езерце... Излизам в коридора, който вееч се е превърнал в горно речно течение и започвам да греба и да греба, но водопада спускащ се отгоре неспира и неспира да се сипе с огромна мощ....
Дамм, това не е сън, а комшиите ми, които правят ремонт отгоре ме наводниха, че от нямане какво да правя през ноща реших на обикалям по малките часове из блока и да притеснявам невинните хорица... Част от хората, около мен, получиха и среднощен призив SOS help me!!! Can not swim! :D
Дойде и мъдрото утро, което да се надяваме ще разреши проблема с водопадите и нощните езерни плавания, хъххъх....

6 comments:

Unknown said...

УжасТ!

Unknown said...

хахаахаха, вече ми става ясно, защо си в такова състояние, хаха...

хубаво, че не са ти се скапали техниките - ето това бил тотален кошмар!

а квартирата - майната й и не нея и на комшиите - бързо да се изнасяш! XD

CJ said...

Хъхъх, дамм. То първото нощо, което направих е да си събера китари, процесори и компа :Д Та тогава отидох да потренирам нощно гребане, хъхъх

Bla said...

Можеше и да е по-зле, например във водата да плуват пирани. :D

Unknown said...

и да няма откъде да се изтича водата, и да не можеш да си отвориш ни врата, ни прозорец, хахахаахаха

CJ said...

Е то стана тотален хорър бе! Ама кат на филм ще усвоя телепортацията примерно, ама тогава пък би било прекалено лесно измъкването пък, хъхъхъх