Tuesday 22 July 2008

Стихията

Проливен дъжд.... водата се носи като от водопад. Дъждът е толкова студен и в същото време е толкова красиво....
Прибрах се мокра почти до кости, усещам студа от стичащите се ледени капки и в същия момент свежестта и усещаането, че живея, че не съм застинала по течението.
От сутринта усещам стихията в разгара си и на фона на това депресията, която се опитва да ме сломи повече от месец и половина. Но на какво се дължи тя, защо така усилено ме обгръща и обърква?....може би просто липсата на динамиката, която беше неизменна повреме на сесията ме кара да се отпусна.... Може би депресията е последствие от объркване и разконцентриране върху поставените цели?!...а може би просто хронично състояние, което ни е присъщо. И в крайна сметка мисля че ще и намеря лек наречен проекта, който така ясно ми се въртеше в главата повреме на сесията, неща за които човек намира смисъл да опорство било тосамо заради собственото си удовлетворение.

2 comments:

Unknown said...

Ех ... най-странното е че и при мен е така след сесията. Яко четене в съчетание с опитите да се забавляваш. Всичко това на най-бързите обороти, на които си способен и после - мързел. Живота потича в нормания си ход, обаче ти си набрал инерция вече и ти се вижда някак бавно ... Мисля, че като мине малко време всичко ще си влезе в релси :о) А бурята вчера беше наистина красива :о)

CJ said...

Да, сесията дава еднадоста добра организация върху целите, дори си мечтаеш за малко време за да осъшествиш други възникнали идеи. При мен сесията небеше само учене и обичайните купони преди и след изпит... просто беше невероятно динамичен и изпълнен с промени месец и половина. Просто имаше много фактори, които държаха съзнанието ми допълнително неспокойно и едно от тях е че живеех у приятели, чакайки да се освободи новата ми квартира. Чесно казано сега ми липсва тази динамика... чувствам се малко изолирана и далеч от приятелите си, а имам перфектни условия....Просто немога да си представя да живея монотонен живот и се надявам сега да се мобилизира и да задействам отдавна планувани идеи. ;)