Monday 31 December 2007

Последни минути преди настъпването на 2008-ма

Ето, че остават едва 3 часа до новата година. Сигурно се питате какво правя у дома пред компа, докато всички празнуват! Просто тая година всички приятели и познати се пръснаха в различни посоки и аз трябваше да избирам къде и с кого да отида. И избрах да отида на една вила с един човек, който напоследък сякаш е от малкото хора, които показват, че ме ценят и уважават. Дано всички започнем новата година с много нови сили и много успехи и късмет Поздрави, на всички, които не са ме забравили и държат на мен. Извинявайте всички близки и приятеоли, на които неуспях да се обадя или поздравя.... Весело посрещане на новата година на всички, които четат този блог!

2 comments:

Anonymous said...

Честита нова година и на тебе :)
Надявам се си си прекарала добре :)

CJ said...

Въобще немога да се оплача, щото отидох без никакви очаквания. Започна малко скучно и някак ми се стори в първия момент, че ще е най-несполучливия новогодишен купон. Ама в последдствие се получи готино... имаше яка музика, която ми помогна да се поотпусна и да се забавлявам.
Днес по-късно евентуално ще напиша по-подробно за посрешането на НГ