Wednesday 19 March 2008

Hate!!! (absolutly shit)

Баси отвратителния ден! По-гадно неможе и да бъде.... Направо ми иде да се гръмна от нерви, всичко и всички ме дразнят. Станах сутринта в 8ч с нагласата да посвиря стабилно и кво... Некъв кретен си е зарязал тъпата кола с включена аларма под прозореца ми от 9ч сутринта, а в момента е вече 3ч и туй продължава да ми пищи на главата.... нестига дето заради този дразнител неуспях да свиря ами и на лекции неуспях да стигна поради гадната снежна виелица. Киснах на тъпата спирка повече от половин час, при което заприличах на сневен човек и си тръгнах. (е, определено името на спирката си отговаря - 11-ката минава рядко,хъх). И всичко не се свършва до там.... прибирам се и куп битови глупости ме заливат.... на фона на всичко това получавам и некво безразлично отношение отстра на хората около мен, все едно съм направила нещо някому.
Ей, да знаете, ако още някой ми прати подобна гнусна глупост като писмо на щастието, което получих тая сутрин на мейла си, смятайте че ще му върна писмо с много красноречиви думички в допълнение....
Мислех да публикувам тая глупост, но се отказах, щото неща да я виждам тази гнусотия в блогга си!

No comments: