Wednesday 3 October 2007

Пътуване 1ч.

Много отдавна планувах да посетя родното си място. От много месеци насам по една или друга причина просто не заминах на там. Мисълта за докосване с миналото и всичко оставено далеч назад сякаш ме кара да се чувствам малко подтиснато и че сякаш навлизам в един отминал живот...И така най-после успях да осъществя това пътуване, но си мисля, че сигурно нямаше да тръгна, ако не беше тоя рок фест. Пътуването ми беше малко по-екстремно от предшните пъти, може би защото сега реших да се кача на късния влак, но все пак не бях очаквала касиерката да направи толкова тъпа грешка, че да ми издаде билет с цели две прехвърляния, но както и да е...Когато пристигнах там, някъде по сутришните часове, беше толкова топло, необичайно топло за края на септември. Небето беше чисто и се очертаваше един слънчев ден. Когато навлязох в града съзнанието ми започна да се изпълва с образи и картини от миналото. Но въпреки това усещах всичко това далечно, сякаш от минал живот. Подобно беше и усещането, когато бях сред старите ми познати (небих казала приятели с някои много малки изключения). Техните разговори, техните интереси и проблеми бяха така далечни за мен, това ми доказва колко много ме е променил живота ми тук в София....
Вечерта отидох на феста заедно с един приятел, който е вокал на една от групите участващи на феста. Много се радвах да го видя защото, сякаш единствено той беше връзката с тамошния свят и мен... Естествено феста започна с закъснение от около 2 часа, а и озвучението, както се очакваше беше под сякаква критика. Чесно казано самия фест не ми беше изобщо интересен, интересни ми бяха хората там, които се опитваха да се забавляват кой както намери за добре. Срешнах се с много призраци от миналото... Най неочакваната засечка беше с една жена, която навремето ми причини много гадости, а аз бях дала всичко от себе си да и покажа, че я уважавам и че бих и помогнала във винаги когато мога. Но тя се поддаде на суеверни глупости, обвини ме в какво ли не, настрои срещу мен някои от близките ми тогава хора... Но това е минало, в тая тема няма да задълбавам сега. Тази жена просто събуди спомени у мен.

No comments: