Tuesday 9 October 2007

Необяснимо!

От дни имах усещането, че ще се случи нещо и то се случи... днес। Необяснимо ми е, но все пак правя опит да си обясня нещата поне чрез човешката логика, макар че не виждам нищо логично в това। Все още незнам как оспях да се прибера до вкъщи... Толкова ми е трудно да го опиша с думи... Незнам просто както си седях на една стълба на работа ми причерня пред погледа, а в следващия миг видях себе си как политам към земята। Усетих и как си удрям главата и всички наоколо се стряскат и се обръшат... А миг след това намирам себе си отново върху стълбата, вкопчила се сдраво в едно от равчетата... Неразбрах какво се случва и какво не, едва успях да слезна от там। Краката ми се подкосиха и залитнах , но успях някак си да се хвана... Непомня точно как съм си тръгнала от работа, не съм разменила и една дума с никого। В един миг се чудех дали въобше мога да проговоря। Чувах всички шумове около мен сякаш някъде в далечината। Не си чувствах талото, а то сякаш се движеше автоматично। Казах си че прсто нетрябва да спирам да се движа... Губех равновесие и бях цялата обляна в ледена пот, стана ми адски студено... незнам как успях да се добера до вкъши без да се струполя или да ме блъсне нещо.... Всичко това ми е толкова необяснимо... започнах да се питам кое е реалност и дали сънувам। Мисля си дали не се е получило нешо като преплитане с паралелен свят или просто това е грешка в системата... Просто мозъка да си играе със картини и образи, нешо като бъг в системата...
Седя си сега тук с треперещи ръце и се опитвам да пиша... Ужасно ми е студено и замаяно। Ужасно ми е подтиснато и от това, че дори и да опитам да споделя това, което преживявам в момента, едва ли някой би ме разбрал... Мисля си, че ако бях просто се струполила някъде едва ли някой шеще да се сети за мен, а хората шчха да ме отминават като поредната жалка отрепка। Може би трябва да се опитам да опиша по-късно тук това, коетоо виждам и усещам, това което преживях। Така или иначе хората са прекалено заети със себе си, за да опитват да разберат някаква странна откачалка, а и какво биха спечелили от това...

No comments: