Sunday 16 December 2007

Assemblage 23

Ех, това беше последният концерт, на който бях тази година. Е, не ми е от любимите групи, но просто така, няколко дни преди концерта си казах, що да не отида, а и имах нужда от разнообразие след дългото зацикляне... За първи път реших без компания да отида на концерт и се получи готино. :) И все пак няма как да не отбележа, че ако не бях се уговорила с един познат от ласт-а, вероятността да се озова там беше доста малка. :D
Концерта започна, както се очакваше, с доста голямо закъснение. Подгряващата група ( Voyvoda) я чух за първи път, но нищо и не съм изгубила от това... За Assemblage ми е малко трудно да коментирам, имайки предвид, че съм слушала само един албум и няколко подбрани парчета, но иначе са един от по-качествените представители в тоя стил. Но едно нещо е неоспоримо, че имаше страхотно настроение сред публиката, което не може да се каже за публиката на неотдавна състоялия се концерт на LAM в Гърция(Една от най-любимите ми групи в последните месеци).А бе с две думи изкарах си приятно, благодарение на настроението и всички тези познати, с които успяхме да се видим и да си полафим. и да не пропусна да отбележа най- забавната среща s ViolentBeauty, с която се засякохме насред клуба малко преди да започне концерта. Спогледахме се за около секунда и явно двете се поколебахме дали човека насреща е този, който предполагаме. И така се разминахме, докато случайността не ни срещна в тоалетната на клуба. :D И така най-после се запознахме на живо след като се опитвахме да намерим време да се видим още след връщането ни от Гърция.
Ехх, спомени... ще ми се пак да се върна месец и половина назад и да съм отново там, но времето си минава невъзвратимо и трябва да се продължава напред... Мисля че вече е крайно време да завърша песента... идеята ми започва да ми звучи все по-ясна и изчистена, но за това някой друг път ще говоря...

1 comment:

Anonymous said...

Мда, хубав концерт като цяло... Трябва повече като този да има :)