Monday 24 December 2007

Year ago

Днес е бъдни вечер... хъ, ден като другите. А всички така са се луднали да се приготвят и закакво!? Тъй и никога не съм разбирала смисъла от тоя празник. Просто на тоя ден като бях дете, се събираха роднините на майка у дома. След малко трябва да заминавам към Младост 3, където да прекарам вечерта с семейсвото на жената на брат ми. Готини хора са ама не мисля, че ще ми е по-интересно от това да си седя тук у дома пред компа или да си свиря да забрава отнесените си идеи... Истината е, че просто ми се купонясва някъде с приятели... да си лафим, да слушаме яка музика, да пеем с цяло гърло... абе да изпростеем максимално. :)
Миналата година по това време мога да кажа, че си купонясвах на макс. Работех по двойни смени в киното, където основното нещо, което правехме е да си търсим всякакви забавления от сорта на това да си правим бъзици с клиентите ( ние ги наричахме пъциенти, хъх). А вечерно време след работа си устройвахме откачени купончета на етажа в мола. Дори последния път като бях там забелязах, че са сложили същите елени от миналата година, с които двама колеги яко се бяха погаврили, че чак на единия му счупиха единия рог. А на 31-ви заминах да посрещна овата година в Стара планина на хижа "Паскал".
Ех, жалко, че тая година няма да съм на планина, но поне се надявам да изникне някакъв готин купон, на който да се разбием тотално... Ех, надежди! :)

No comments: